میزبان کلود
معرفی راهکار

زیرساخت ابری میزبان کلود چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

میزبان کلود میزبان کلود
580 بازدید 0 دیدگاه 21 خرداد 1402 زمان مطالعه: 10 دقیقه
/storage/post-covers/1686494115_2023-06-11_28.png
زیرساخت ابری میزبان کلود چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

زیرساخت ابری به معنای مجموعه‌ای از منابع رایانشی، شبکه و ذخیره‌سازی است که از طریق اینترنت در اختیار اشخاص، شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می گیرد تا بتوانند برنامه‌ها و سرویس‌های تحت وب خود را بر روی زیرساختی قوی تر اجرا کنند.

در واقع، زیرساخت ابری یک محیط مجازی است که خدمات مختلفی از جمله سرور، فضای ذخیره‌سازی، شبکه‌ و سرویس های امنیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با استفاده از زیرساخت ابری، کسب و کارها به سرمایه‌گذاری در سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای لوکال ندارند. آن‌ها می‌توانند به صورت اشتراکی (روزانه یا ماهانه) از منابع ابری استفاده کنند و تنها به ازای مصرفشان هزینه پرداخت کنند.

این رویکرد نوین، کارآمدتر، انعطاف‌پذیرتر و حرفه ای تر بوده و منابع قدرتمندتری را در اختیار شرکت‌ها قرار می دهد. به همین دلیل است که استفاده از زیرساخت ابری می‌تواند به کسب و کارها از جنبه های بسیاری کمک کند.

مهمترین مزیت از استفاده از زیرساخت ابری این است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا منابع پردازشی و ذخیره‌سازی را مطابق با نیازهایشان تعیین و تهیه کرده تا برنامه‌ها و سرویس‌های خود را با چابکی بیشتری پیاده‌سازی کنند.

به عبارت دیگر، با استفاده از تکنولوژی ابری، شرکت‌ها قادرند بدون نیاز به سرمایه‌گذاری انبوه، منابع مورد نیاز خود را به سرعت تغییر داده و در لحظه از زیرساخت ابری خود بهره برداری کنند.

علاوه بر این، استفاده از زیرساخت ابری به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با کمترین هزینه به زیرساخت های مدرن و روز جهان در حوزه فناوری اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

شرکت‌ها می‌توانند به سرعت برنامه‌ها و سرویس‌های مبتنی بر ابر را بر بستر امن خود پیاده‌سازی کرده و با توجه به قدرت پردازشی بالاتر، تجربه کاربری مشتریان خود را نیز ارتقا دهند.

زیرساخت ابری دارای قابلیت های جذابی است، نظیر توزیع بار، انتقال سریعتر محتوا، برقراری امنیت اطلاعات، ایجاد نسخه پشتیبان از داده‌ها در یک فضای ابری امن و بسیاری دیگر.

این امکانات به کسب و کارها کمک می‌کنند تا عملکرد بهتری را رقم زده، توانایی پاسخگویی بالاتری داشته باشند و در برابر خطاها و حملات امنیتی نیز، مقاومت بیشتری داشته باشند.

زیرساخت ابری شامل چه سرویس هایی می شود؟

برخی از خدمات مهم یک زیرساخت ابری عبارتند از:

  • سرویس‌های رایانشی: این خدمات شامل ارائه ماشین‌های مجازی، سرورهای ابری، کانتینرها و پلتفرم‌های ابری برای اجرای برنامه‌های متنوع می شوند. با استفاده از این سرویس‌ها، شرکت‌ها می‌توانند برنامه‌ها و سرویس‌های خود را بر روی زیرساخت ابری اجرا کرده و با منابع قوی تر کار کنند.
  • سرویس‌های ذخیره‌سازی: این خدمات امکان ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌ها در زیرساخت ابری را فراهم می‌کنند. از جمله سرویس‌های ذخیره‌سازی مورد استفاده می‌توان به فایل استورج، بانک اطلاعاتی یا دیتابیس، شبکه ذخیره‌سازی و سرویس‌های بکاپ و بازیابی اشاره کرد.
  • سرویس‌های شبکه: این خدمات شامل شبکه‌سازی، توزیع محتوا یا CDN ، امنیت شبکه و مدیریت ترافیک است. این سرویس‌ها به شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا شبکه‌های خود را به صورت مقیاس‌پذیر و امن بر بستر زیرساخت ابری پیاده‌سازی کنند.
  • سرویس‌های امنیتی: این خدمات شامل سرویس‌های رمزنگاری، دسترسی امن شبکه (VPNدیواره آتش یا فایروال، و شناسایی و دفع لحظه ای تهدیدات می شوند.
  • سرویس‌های مدیریت: این خدمات شامل سرویس‌های مانیتورینگ، مدیریت کارکردها، مدیریت دسترسی ها، مدیریت ماشین‌های مجازی و اتوماسیون می شود.

این تنها بخشی از خدماتی است که در یک زیرساخت ابری ارائه می‌شود و هر شرکت می‌تواند بر اساس نیاز خود از برخی از آن‌ها استفاده کند.

زیرساخت ابری میزبان کلود

میزبان کلود توانسته با بکارگیری متخصصین خبره در حوزه برنامه نویسی و شبکه، و با سرمایه گذاری هنگفت، زیرساخت های ابری پایدار و قابل اطمینانی را در ایران عزیزمان برای شما کاربران مهیا کند.

زیرساخت های ابری میزبان کلود می توانند از جنبه های مختلفی به کسب و کارهای داخلی و خارجی کمک کنند؛ تمام تلاش مجموعه برای ارائه بهترین خدمات ابری به افراد حقیقی و حقوقی بوده و رسالت برند بهبود خدمات مستمر به کاربران است.

در این راستا میزبان کلود یکی از معدود شرکت های ایرانیست که زیرساخت های تمام ابری را در بازار عرضه کرده است. برای مثال به کمک شبکه توزیع محتوای میزبان کلود (CloudCDN)، کسب و کارها می توانند محتوای سایت یا اپلیکیشن های خود را با بالاترین سرعت و امنیت، به دست مخاطبین خود برسانند.

استفاده از این سرویس باعث بهبود رتبه سئوی سایت ها و با توجه به ارائه سریعتر سرویس به مشتری، بهبود تجربه کاربری و توان پاسخدهی بالاتر منجر به افزایش درآمد مولد کسب و کار خواهد شد. این می تواند زیرساختی برای آموزشگاه های آنلاین باشد یا زیرساختی ابری برای گیمینگ.

ویژگی های کاربری و پیشرفته CDN میزبان کلود از جمله توزیع بار هوشمند، به کسب و کارها کمک کرده تا بتوانند با زیرساختی قابل پایدارتر، مطمئن تر، و قوی تر، بار ترافیکی سنگین سایت ها یا اپلیکیشن های خود را پردازش و مدیریت کنند.

علاوه بر این، با استفاده از ماژول های امنیت ابری در CDN میزبان کلود، از اطلاعات کاربران و داده های حساس کسب و کارها در برابر حملات سایبری محافظت شده، و هر نوع حمله ای در هر لایه ای (شبکه، اپلیکیشن و ...) در لحظه شناسایی و دفع خواهد شد.

در کنار سرویس مدرن CDN، میزبان کلود توانسته یکی از ارائه دهندگان برتر در زیرساخت سرورهای ابری در ایران بشمار آید. به کمک تکنولوژی ابری، توسعه دهندگان، کسب و کارها، و افراد حقیقی، می توانند برای پیشبرد اهداف خود اعم از توسعه نرم افزار، برنامه تحت وب، یا وب سایت و اپلیکیشن، به زیرساختی امن و قدرتمند تکیه کنند.

 

این سرویس برای کاربران امکان ساخت و مدیریت آنی سرورهای ابری را فراهم کرده تا بتوانند در کمتر از یک دقیقه یک ابرک با منابع دلخواه در دیتاسنتر مورد نظر ایجاد کنند.

کسب و کارها می توانند با تکیه بر این زیرساخت در هر زمان، اقدام به تغییر منابع سرور کرده و آن را با نیازهای روز خود تطبیق دهند.

از جذابیت های این سرویس، امکان پرداخت به ازای مصرف است. به طوری که کسب و کارها می توانند به ازای مصرف ساعتی از منابع سرور یا سرورهای ساخته شده، به صورت ماهانه یا هفتگی از طریق شارژ کیف پول، هزینه زیرساخت خود را پرداخت کنند.

در مجموع، میزبان کلود روز به روز تلاش خود را معطوف کرده تا زیرساخت هایی مدرن و تمام ابری را با توجه به نیازهای کسب و کارها توسعه داده و به بهینه سازی هزینه ها، قدرت پردازش و ارائه خدمات بهتر آنها به مشتریان نهایی، کمک کند.

جهت سفارش سرورهای ابری، یا استفاده از شبکه توزیع محتوای ابری میزبان کلود، کافیست در این سایت اقدام به ساخت حساب کاربری کنید؛ سپس زیرساخت ابری مورد نظر خود را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید.

پیشنهاد ویژه

CDN ابری میزبان کلود

میزبان کلود

سرعت در بارگذاری و تحویل محتوای سایت

میزبان کلود

سرعت در بارگذاری و تحویل محتوای سایت

میزبان کلود

سرعت در بارگذاری و تحویل محتوای سایت

میزبان کلود

سرعت در بارگذاری و تحویل محتوای سایت

مشاهده پلانها
میزبان کلود میزبان کلود
میزبان کلود
میزبان کلود
نویسنده مطلب میزبان کلود

ارائه دهنده خدمات زیرساخت یکپارچه ابری

زیرساخت ابری میزبان کلود چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟ 0 دیدگاه