میزبان کلود
راهنمای انتخاب سرویس

بهترین سرور ابری ایران کدام است؟ | 21 فاکتور کلیدی در انتخاب بهترین سرور ابری ایرانی

میزبان کلود میزبان کلود
4153 بازدید 0 دیدگاه 29 خرداد 1402 زمان مطالعه: 25 دقیقه
/storage/post-covers/1687163741_2023-06-19_19.png
بهترین سرور ابری ایران کدام است؟ | 21 فاکتور کلیدی در انتخاب بهترین سرور ابری ایرانی

انتقال عملیات، ذخیره سازی اسناد و ایمیل های یک کسب و کار به محیط ابری، می تواند هزینه های تجاری آن کسب و کار را کاهش داده، جریانات کاری را تسریع بخشیده، و نیاز به بکارگیری سخت افزارهای IT و نیروهای فنی این حوزه را نیز کاهش دهد.یک ارائه دهنده خدمات ابری قابل، می تواند تعامل بین کارمندان دور کار به صورت آنلاین را تسریع بخشیده و به هر کدام دسترسی امن به داده های خاص اختصاص دهد.

به این صورت یک کسب و کار می تواند بروی فعالیت ها و اقدامات هسته ای و اصلی خود تمرکز کرده و مسائل و نگرانی های زیرساختی در حوزه IT از جمله تهیه سرورها، نگهداری و مراقبت از آنها، برقراری امنیت آنها، بک آپ گیری از داده ها و غیره را به یک سرویس ابری محور واگذار کند.

با وجود چند صد شرکت ارائه دهنده راهکارهای دسته ابری، انتخاب بهترین گزینه و بهینه ترین راهکار در میان آنها، یک چالش نگران کننده برای بسیاری از کسب و کارها و صاحبین وب سایت ها تبدیل شده است.

به همین دلیل، امروز قصد داریم در 10 مرحله شما را برای انتخاب یک ارائه دهنده مناسب خدمات رایانش ابری آماده کرده و در کنار آن فاکتورهای کلیدی دیگر را نیز پوشش دهیم تا بتوانید بهترین سرور ابری ایران را شناسایی کرده و خدمات خود را بر روی این زیرساخت مدرن مستقر کنید.

پس بگذارید ابتدا با 10 قدم مهم در شناسایی ارائه دهنده مناسب شروع کنیم...

10 قدم در انتخاب بهترین سرور ابری ایران

ممکن است هنگام سرچ کردن در اینترنت با ارائه دهندگان متفاوتی مواجه شده باشید که نام برخی از آنها را از قبل نیز شنیده باشید؛ اما واقعا کدامیک از این ارائه دهندگان می توانند سرویس مناسب مورد نظر شما را در اختیارتان بگذارند؟

قدم اول: نیازهای کسب و کار خود از یک سرویس ابری را شناسایی کنید

با شناختن نیازهای رایانشی یا پردازشی کسب و کار خود می توانید یک ایده اولیه از نوع سرویس ابری قابل دریافت کسب کنید.

راهکارهای ابری متنوعی وجود دارند که نرم افزار محورند. برای مثال، Dropbox برای  ذخیره سازی تصاویر، ویدیو و اسناد مناسب است. Salesforce یک سرویس ابری مدیریت روابط مشتریان (CRM) است و تخصص Intuit امور حسابداری آنلاین است.

اینها نمونه هایی از ارائه دهندگان خدمات رایانش ابری در جهان هستند. اما شاید نیاز کسب و کار شما چیزی فراتر از ذخیره سازی داده ها باشد؛ برای مثال زیرساخت های شبکه سازی IT یک سازمان بزرگ با دسترسی به یک نرم افزار، اپلیکیشن یا سرورهای مجازی.

پس نیاز شما مشخص کننده نوع سرویس رایانش ابری است. این سرویس به چند دسته IaaS، PaaS، SaaS و حتی FaaS تقسیم می شود که می توانید برای آشنایی بیشتر با هر کدام به مقالات بلاگ میزبان کلود مراجعه کنید. این سرویس ها آماده خدمات رسانی به کسب و کار شما هستند و هر کدام از آنها غالباً توسط شرکت های ارائه دهنده مختلفی در اختیار شما قرار داده می شود.

برای مثال ممکن است برای خدمات مالی و حسابداری خود از ارائه دهندگان خدمات SaaS استفاده کنید که نرم افزاری را در قالب یک سرویس ابری در اختیار شما قرار می دهند. و یا برای توسعه یک نرم افزار یا وبسایت از ارائه دهنده خدمات PaaS یا پلتفرم به عنوان سرویس استفاده کنید.

یکی از جذاب ترین سرویس های ابری، زیرساخت  به عنوان سرویس یا IaaS است که برای بسیاری از کسب و کارها به یک راهکار ایده آل تبدیل شده و در هزینه های آنها صرفه جویی های قابل ملاحظه ای به عمل آورده است.

ممکن است این سرویس را با عنوان سرور ابری در اختیار شما قرار دهند. در اصل هدف آماده سازی یک زیرساخت حرفه ای و منعطف برای پیاده سازی داده ها بر روی یک فضای امن و توانمند است.

در این راستا می توانید با مقاله آشنایی کامل با سرورهای ابری در میزبان کلود، اطلاعات جامعی در خصوص سرورهای ابری کسب کنید.

قدم دوم: سرور ابری پیشنهادی چقدر امن است؟

امنیت آنلاین در ذخیره سازی داده های حیاتی و حساس یک کسب و کار یا سازمان بزرگ، از مهمترین نگرانی های صاحبین و شرکای تجاری است.

ارائه دهندگان خدمات رایانش ابری و سرورهای ابری باید حداقل چندین ابزار امنیتی استاندارد برای حفاظت از داده ها و دسترسی ها در اختیار داشته باشند. به علاوه باید هر روز با جدیدترین حملات مخرب خود را وفق دهند. بنابراین ارائه دهندگان باید از اطلاعات کاربران خود به خوبی محافظت کنند.

این اقدامات می توانند شامل آنتی ویروس ها، فایروال ها، WAF ها، بررسی دقیق و مستمر سلامت امنیتی سرورها، رمزنگاری داده ها و اعتبار سنجی چندگانه کاربران باشند.

پیشنهاد می کنیم حتما از صفحات مقررات و شرایط و ضوابط استفاده از سرویس های ابری ارائه دهندگان مورد نظر خود بازدید کرده و مطالب و بندها را با دقت مطالعه کنید. بعلاوه اخبار رخنه های اطلاعاتی موجود در فضای اینترنت را برای ارائه دهندگان مختلف بررسی کنید.

قدم سوم: دیتاسنتر در کجا واقع شده و چقدر امن است؟

امنیت و موقعیت سرورها و دیتاسنترهایی که داده های شرکت و کسب و کار شما بر روی آنها نگهداری خواهند شد، به اندازه قدم دوم مهم هستند.

باید مطمئن شوید که سرورهای ارائه دهنده شما در دیتاسنترهای معتبر جهان و ایران واقع شده اند که سالها فعالیت داشته و با استفاده از سیستم های امنیتی قدرتمند، از لو رفتن داده های حساس سازمانی جلوگیری کنند.

در این مرحله نیز می توانید با مراجعه به صفحات شرایط و ضوابط ارائه دهندگان ببینید که آنها در قبال رخدادهای طبیعی از جمله طوفان، آتش سوزی، سیل و زلزله، چه تدابیری اندیشیده اند.

قدم چهارم: ساختار قیمت گذاری به چه صورت است؟

زمانی که قصد داشته باشید بهترین سرور ابری ایران را انتخاب کنید، قیمت می تواند یک فاکتور بسیار کلیدی محسوب شود. بهترین حالت این است که به ازای میزان مصرف تان هزینه پرداخت کنید.

پس مراقب هزینه های هنگفت و ناعادلانه برخی از ارائه دهندگان باشید که به دلایل مختلفی نظیر امنیت بیشتر یا عملکرد بسیار متفاوت تر، از شما هزینه اضافی درخواست نکنند.

در سرورهای ابری میزبان کلود شما می توانید به ازای مصرف تان به صورت ماهانه هزینه مقرون به صرفه ای را پرداخت کنید. نحوه محاسبه هزینه ها بسیار شفاف بوده و نرخ ها نیز در مقایسه با سایر ارائه دهندگان بسیار مناسب هستند.

برای محاسبه تخمینی هزینه سرور ابری مورد نظرتان می توانید از ماشین حساب آنلاین میزبان کلود در صفحه سرور ابری استفاده کنید.

قدم پنجم: تاریخچه Downtime ها

منظور از downtime مدت زمانی است که یک سرویس به طور موثر در دسترس کاربران قرار نداشته باشد. جواب سوال اینکه میزبان downtime شما چقدر است، هیچ وقت نمی تواند صفر، یا هیچ باشد. حتی بهترین و قوی ترین ارائه دهندگان سرویس های ابری و میزبانی وب نیز هر از چند گاهی، هر چقدر کم، با قطعی مواجه می شوند.

با توجه به اینکه قطعی ها می تواند برای هر کسب و کاری هزینه بر باشد، پس در این مرحله باید ارائه دهنده ای را پیدا کنید که کمترین میزبان قطعی در سال را داشته باشد.

قدم ششم: چطور می توان به سرور دسترسی پیدا کرد؟

هر فرد باید بتواند از هر نقطه ای از جهان، در هر بازه زمانی و از هر دستگاهی به داده های خود در سرور ابری دسترسی پیدا کند. برای چنین اقدامی هر فرد باید بتواند از دستگاه موبایل، لپ تاپ، تبلت و ... به پنل کاربری خود در صفحه ارائه دهنده وارد شده و سرور ابری خود را مدیریت کند.

برای مثال شما می توانید به سادگی از هر نقطه ای از جهان و در هر زمان، از طریق هر دستگاهی به پنل یا داشبورد خود در میزبان کلود متصل شده و سرورهای ابری ایجاد شده ی خود را مدیریت کنید.

قدم هفتم: برای خروجی گرفتن و وارد کردن داده ها چه تجهیزاتی مهیاست؟

یکی از نقاط ضعف برخی از ارائه دهندگان این است که امکان جابجایی داده ها در سرویس های آنها مهیا نیست؛ استانداردها، API ها و غیره را فراموش کنید، زمانی که نتوانید داده های خود را از ارائه دهنده ای به ارائه دهنده دیگر منتقل کنید، عملاً داده های شما در آنجا قفل شده اند.

ظاهراً این گزینه یکی از مواردی است که اکثر مشتریان سرورهای ابری آن را چک نکرده و به مشکل برخورد می کنند.

قدم هشتم: قابلیت ارتقا و انعطاف پذیری

زمانی که اقدامات و فعالیت های کسب و کار شما رشد کنند، سرورهای ابری شما نیز باید متناسب با آن رشد کنند. برای اینکه بهترین قیمت سرور ابری ایران را انتخاب کنید، مطمئن شوید که آیا امکان ارتقای سرورها و منابع آنها وجود دارد یا خیر؛  برخی از ارائه دهندگان برای ارتقا هزینه ای کمتر و برخی هزینه ای بیشتر در نظر می گیرند، پس به این موارد نیز دقت کنید.

برای مثال در سرورهای ابری میزبان کلود، شما می توانید به سادگی و تنها با چند کلیک منابع مورد نظر خود از جمله میزان رم، CPU، هارد دیسک و غیره را در لحظه تغییر و ارتقا داده و یا در صورت نیاز آنها را کاهش دهید.

برای اینکار هیچ نیازی به ارسال تیکت نخواهید داشت؛ چراکه سرورهای ابری میزبان کلود از تکنولوژی پیشرفته ای برای ساخت، ویرایش و ارتقای سرورهای ابری در لحظه بهره می برند.

قدم نهم: خدمات پشتیبانی ارائه دهنده

برای انتخاب بهترین سرور کلود ایرانی، همیشه به دنبال ارائه دهنده ای باشید که از سیستم پشتیبانی 24/7 و در دسترس برخوردار باشد. شما باید به صورت روزانه، در تمام ایام سال به پشتیبانان فنی دسترسی داشته و از قطعی های سرویس خود جلوگیری کنید.

برخی از ارائه دهندگان بابت خدمات پشتیبانی خود هزینه ای مازاد درخواست می کنند، که این امر به نوع سرویس پشتیبانی آنها بستگی دارد؛ برای مثال شما می توانید به صورت 24/7 و رایگان از خدمات پشتیبانی میزبان کلود برخوردار شوید؛

اما در کنار آن میزبان کلود برای ارائه خدمات پشتیبانی وسیع تر و اختصاصی، پلن های جداگانه ای را نیز در نظر گرفته است.

قدم دهم: فرآیند آشنایی و آموزش کار با سرویس

پس از ثبت نام و انتخاب سرور ابری با یک ارائه دهنده، مرحله اول معمولاً پیکربندی حساب کاربری است؛ این مرحله ممکن است شامل اضافه کردن کاربر نیز باشد( برای سازمان ها ). اما ادامه راه چه؟

برخی از ارائه دهندگان به شما در پیشبرد تک تک مراحل ساخت سرور ابری، نحوه کار کردن با داشبورد و ارتقا و غیره کمک کرده و آموزش های لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

در میزبان کلود نیز شما می توانید با کارشناسان فنی ما در هر زمان از روز تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

بهترین سرور ابری

 11 فاکتور در انتخاب بهترین سرور ابری

با توجه به 10 قدم بالا، می توان در مجموع 11 فاکتور مهم تر را برای خرید بهترین سرور ابری ایران در نظر گرفت:

  1. هزینه
  2. امنیت و قابلیت اطمینان
  3. پیروی از قوانین و مقررات
  4. HIPAA (قوانین رایانش ابری خدمات درمانی)
  5. GDPR ( یک استاندارد اروپایی )
  6. ISO
  7. ابزارها و ویژگی های سرویس
  8. سازش تجاری
  9. معماری سرویس
  10. قراردادها، شرایط و ضوابط و SLA ها
  11. پشتیبانی در مهاجرت و جا به جایی داده ها
  12. پشتیبانی از حفاظت داده ها و اطلاعات
  13. مدیریت و کنترل سیاست های مربوط به داده ها
  14. حجم پروژه ( شخصی، سازمانی و ... )

در ادامه به چند مورد از ارائه دهندگان سرورهای ابری خارجی اشاره کرده و آنها را با توجه به مطالب بالا و فاکتورهای انتخاب بهترین سرور ابری با هم مقایسه خواهیم کرد...

صنعت راهکارهای ابری با رقابت قابل توجهی از سرویس ها همراه است. برای مثال رهبران بازارهای خارجی نظیر آمازون، مایرکروسافت و گوگل از جمله معروف ترین آنها هستند.

این سه سرویس دهنده ابری بیشترین سهم بازار جهانی را در اختیار دارند:

  • Amazon Web Services (AWS) (63%)
  • Microsoft Azure (29%)
  • Google Cloud Platform (GCP) (8%)

فرآیند انتخاب ارائه دهنده مناسب در این مطلب در 10 قدم به شما معرفی شد؛ شاید ایده بدی نباشد که این ارائه دهندگان خارجی را با هم مقایسه کنیم تا برای انتخاب بهترین سرور ابری ایرانی نیز به شما پیش نمایی ارائه دهد.

  • Microsoft Azure

مایکروسافت azure در سال 2010 راه اندازی شد و توانسته در دهه اخیر حجم وسیعی از مشتریان جهانی را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایل موفقیت این پروژه، اتصال و یکپارچگی مایکروسافت azure با سایر محصولات شرکت مایکروسافت نظیر ویندوز، آفیس و outlook باشد.

این سرویس در سالهای اخیر به عدم بهبود و اصلاح محصول محکوم شده و از سمت برخی از مشتریان مورد انتقاد قرار گرفته است. هرچند که این شرکت در نلاش است تا بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

برای مثال azure به کسب و کارها اجازه می دهد تا زیرساخت های ابری خود را کنترل کنند، به همین ترتیب هر آپدیتی می تواند بر روی تمام دستگاه ها تنها با یک کلیک اجرا شود.

در چند سال اخیر، AWS تنها بخشی از سهم بازار خود را از دست داده که نشان دهنده میزان رشد Azure و GCP است.

ابزارهای مایکروسافت Azure:

  • تحلیل پیش گویانه از داده ها
  • توسعه اپ و گیم
  • انبارداری (ذخیره سازی ) مقیاس پذیر داده ها
  • تکنولوژی بلاک چین
  • DevOps
  • یکپارچه سازی LOT

 

بنابراین با توجه به گستره جهانی سرویس دهی و تنوع ابزارها و ویژگی ها و قابلیت های هیبرید کلود، سرویس های ابری میاکروسافت azure یک گزینه یا جایگزین امن برای AWS است.

  • Google Cloud Platform (GCP)

پلتفرم ابری گوگل دقیقا همان زیرساختی است که موتور جستجوی غول پیکر گوگل از آن برای اجرای نرم افزارهایش استفاده می کند. به عبارت دیگر، تمام سرویس های Gmail، سرچ گوگل و یوتیوب تماماً توسط پلتفرم ابری گوگل پشتیبانی می شوند.

یکی شعارهای این برند این است: اگر این زیرساخت برای ما خوب بوده برای شما هم خوب خواهد بود.

چند مورد از ابزارهایی که گوگل به عنوان یک ارائه دهنده سرویس های ابری عرضه می کند، عبارتند از:

  1. مدیریت و ذخیره سازی داده ها
  2. توسعه اپلیکیشن
  3. تجزیه و تحلیل کسب و کار SMB و هوش مصنوعی
  4. کارایی و ابزارهای مدیریت فرآیندهای کاری

GCP که در سال 2008 راه اندازی شد، مزایا و ویژگی های بسیاری برای رقابت در این بازار دارد. دو مورد از این مزایا عبارتند از: مقرون به صرفه بودن و کنترل های کاربر پسند؛ بعلاوه این سرویس، یادگیری ماشین را نیز برای علاقه مندان به این حوزه فراهم کرده است.

  • Amazon Web Services (AWS)

به عنوان بزرگ ترین کسب و کار فروشگاهی آنلاین تاریخ، آمازون به پلتفرم رایانش ابری نوآورانه خود نیز می بالد. AWS که در سال 2006 راه اندازی شد، یک چارچوب وسیع جهانی در اختیار دارد که امکان توزیع گسترده ی خدمات ابری را برای این پلتفرم مهیا ساخته است.

آمازون سعی کرده تا در فواصل و مسافت های کافی در هر ناحیه ای یک دیتاسنتر راه اندازی کرده تا از وقوع رخدادهای ظبیعی در امان باشد. بنابراین یکی از ویژگی های قابل توجه AWS زیرساخت های آن و Edge zone هایی است که محتوای وب را در نزدیک ترین موقعیت به کاربر نهایی کش می کنند.

در سالیان اخیر AWS به عنوان قدرتمند ترین ارائه دهنده سرویس IaaS یا زیرساخت به عنوان سرویس شناخته شده است. در دسترس بودن، عملکرد قوی، و تعداد اپلیکیشن ها از نقاط قوت این ارائه دهنده می باشند.

ابزارهای AWS عبارتند از:

  • ابزارهای مدیریتی، تعاملی و توسعه ای
  • تحلیل های پیش گویانه و یادگیری ماشینی
  • راهکارهای ذخیره سازی داده ها
  • ابزارهای افزایش کارایی
  • یکپارجه سازی اپ ها
  • رایانش یا محاسبه

حال بگذارید بهترین سرور ابری ایران را بررسی کنیم...

بهترین سرور ابری ایران کدام است؟

در سال های اخیر با توجه به رشد تقاضا برای زیرساخت های مدرن ابری، در ایران نیز ارائه دهندگانی ( غالباً شرکت های هاستینگ ) اقدام به ارائه سرویس هایی تحت عنوان "سرور ابری" کرده اند. اما آیا تمام آنها واقعا زیرساخت رایانش ابری و سرورهای ابری هستند؟

دقت داشته باشید که سرورهای مجازی معمولی را به عنوان سرور ابری در اختیار شما قرار ندهند. معمولاً هزینه این سرویس ها به موقعیت سرور، سیستم عامل، منابع پردازشی و غیره بستگی دارد.

بنابراین نکته و تمایز اصلی در ارائه دهندگان سرور ابری در ایران اینجاست: اکثر این ارائه دهندگان سرورهای مجازی در اختیار شما می گذارند نه سرورهای ابری!

21 فاکتور کلیدی در انتخاب بهترین سرورابری ایرانی

برای انتخاب بهترین سرور ابری ایرانی به این نکات توجه کنید:

  1. باید بتوانید در یک داشبورد کاربرپسند، در کمتر از یک دقیقه سرور ابری مورد نظر خود را ایجاد کنید.
  2. باید بتوانید دیتاسنتری را از بین دیتاسنترهای موجود در گستره فعالیت ارائه دهنده انتخاب کنید.
  3. باید بتوانید یک کلید ssh برای سرور ابری ایجاد کنید.
  4. باید بتوانید پردازنده ( CPU)، رم، حافظه یا دیسک و سایر منابع را به دلخواه و به میزان نیاز خود انتخاب کنید.
  5. سرورهای ابری شما باید در لحظه قابل تغییر بوده و برای ارتقا نیازی به درخواست پشتیبانی یا تیکت نباشد.
  6. در واقع باید بتوانید مقیاس پذیری و انعطاف پذیری لحظه ای را برای سرور ابری خود فعال کنید.
  7. باید بتوانید سرورهای ابری خود را بر روی شبکه های عمومی و خصوصی ایجاد کنید.
  8. باید بتوانید به سرورهای خود به صورت لحظه ای، به تعداد نامحدود IP شناور اضافه کنید.
  9. باید بتوانید از وضعیت فعلی و داده های سرور ابری خود اسنپ شات یا نسخه Clone تهیه کنید.
  10. باید بتوانید به صورت لحظه ای گزارشات منابع و عملکرد سرور ابری خود را مشاهده کنید.
  11. باید بتوانید به ازای مصرفتان از منابع هزینه پرداخت کنید.
  12. سرور ابری شما باید از امنیت اولیه مناسبی برخوردار بوده و امکان اتصال به سرویس های امنیت ابری را داشته باشد.
  13. باید بتوانید سیستم عامل مورد نظر را به سادگی هنگام ساخت سرور انتخاب کنید.
  14. باید بتوانید سرور ابری خود را خاموش، ویرایش یا حذف کنید.
  15. سرویس دهنده شما باید از پشتیبانی 24/7 برخوردار باشد.
  16. باید امکان استفاده از دیتاسنترهای ایرانی برای شما فراهم باشد.
  17. سرور ابری شما باید از API پشتیبانی کند.
  18. سرور ابری شما باید با سرویس هایی نظیر CDN و DNS ابری یکپارچگی داشته باشد.
  19. باید بتوانید داخل سرور ابری خود شبکه خصوصی ایجاد کنید.
  20. باید بتوانید درخواست های کاربران را بین کلاستری از سرورهای ایجاد شده توزیع کنید.
  21. باید بتوانید برای دسترسی امن به سرور ابری تان، کلید خصوصی تعریف کنید.

امیدواریم این نکات و فاکتورها بتواند به شما در انتخاب یک سرور ابری ایرانی قدرتمند کمک کند. پیشنهاد می کنیم حتما از صفحه سرور ابری میزبان کلود نیز بازدید کرده و با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد این سرویس ابری پیشرفته بیشتر آشنا شوید.

در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهامی، و یا نیاز به دریافت مشاوره قبل از راه اندازی سرور ابری می توانید با کارشناسان ما در میزبان کلود تماس حاصل فرمایید.

بهترین سرور ابری ایران

سرورهای ابری میزبان کلود

به کمک یکی از ارائه دهندگان سرور ابری واقعی در ایران شما می توانید به سادگی، به صورت آنی و تنها با چند کلیک در کمتر از 30 ثانیه یک سرور ابری برای خود ایجاد کنید. سرورهای ابری میزبان کلود از معماری openstack بهره گرفته و به شما این امکان را می دهد تا خودتان بتوانید در پنل فوق جذاب میزبان کلود، با توجه به نیازتان، یک سرور ابری ایجاد کرده، آن را ویرایش کنید، منابع را کاهش و افزایش دهید، به سرور خود IP اختصاص دهید، دیسک های ابری را به سرور متصل کنید، و از همه مهمتر به کمک شبکه سازی و کلاسترینگ، برای سرویس خود کلاستری از سرورهای ابری ایجاد و آنها را در داشبورد مدیریتی میزبان کلود، مدیریت کنید.

در پنل میزبان کلود می توانید برای ساخت یک سرور ابری، یک دیتاسنتر ایرانی یا خارجی انتخاب کرده، میزبان رم ، CPU، دیسک و تعداد IP ها را مشخص کنید، دسترسی به سرور ابری خود را محدود کنید، سرویس های امنیت ابری را به آن متصل کنید، و به سادگی به ازای میزان مصرفتان هزینه پرداخت کنید ( PAY AS YOU GO).

سرورهای ابری میزبان کلود از تکنولوژی پیشرفته توزیع بار هوشمند ( Load Balancing ) پشتیبانی می کنند؛ به طوری که اگر سایت شما به کلاستری از سرورهای ابری متصل باشد، در صورت از کار افتادن یک سرور، ترافیک ورودی به سایت شما از آن پس توسط سایر سرورهای درون شبکه مدیریت خواهند شد. به این شکل سرویس شما هیچگاه از دسترس خارج نخواهد شد.

جمع بندی

یکی از مهمترین دغدغه های صاحبین کسب و کارها و وب سایت های امروزی، زیرساخت ها و منابع پردازشی و مدیریت ترافیک است. از جدیدترین راهکارهای قابل ارائه امروزی برای مدیریت بهینه تر، مقرون به صرفه تر و کارآمدتر کسب و کارهای آنلاین، می توان به سرورهای ابری و زیرساخت های ابر محور اشاره کرد.

اما انتخاب ارائه دهنده مناسب و قابل اطمینان در این راستا یکی از چالش بر انگیز ترین مسائل و تصمیمات مدیریتی است. در این مطلب سعی شد تا شما را با تمام جزئیات لازم برای انتخاب بهترین سرور ابری ایران آشنا کرده و در انتها بهترین سرور ابری را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

پیشنهاد ویژه

CDN ابری میزبان کلود

میزبان کلود

سرعت در بارگذاری و تحویل محتوای سایت

میزبان کلود

سرعت در بارگذاری و تحویل محتوای سایت

میزبان کلود

سرعت در بارگذاری و تحویل محتوای سایت

میزبان کلود

سرعت در بارگذاری و تحویل محتوای سایت

مشاهده پلانها
میزبان کلود میزبان کلود
میزبان کلود
برچسب‌ها :
میزبان کلود
نویسنده مطلب میزبان کلود

ارائه دهنده خدمات زیرساخت یکپارچه ابری

بهترین سرور ابری ایران کدام است؟ | 21 فاکتور کلیدی در انتخاب بهترین سرور ابری ایرانی 0 دیدگاه